İşletme Hijyen Videoları


Gıda işletmelerinde en temel uygulamalara faklı isimler verilmekte. Bunlar GMP, OGP, PRP, SSOP,vb. aslında tümü aynı kuralları içermekte fakat kullanımları standartlarda, yasalarda ve ilgili kılavuzlarda farklı farklı olmaktadır. Tüm bu uygulamaların anlatıldığı eski çekimde olsa güzel videolar var. Ben de bu seriyi sizinle paylaşmak istedim:

Video 1: İşyerinde hijyen

Video 2: Kişisel hijyen

Video 3: İyi Üretim Uygulamaları

Video 4: Zararlı Canlılar

Video 5: Temizlik

13 thoughts on “İşletme Hijyen Videoları

    • Merhaba Dilek Hanım,
      videolar youtube üzerinden yayında olduğundan, youtube erişiminiz yok ise görüntüleyemiyor olabilirsiniz. Bu konuda ayarlarınızı bir kontrol ederseniz ulaşma şansınız olabilir. Eğer tekrar ulaşamazsanız bana bir mail atarsanız farklı bir çözüm üretmeye çalışalım.

  1. FIRAT BEY ,

    ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM VİDEOLAR İÇİN .PERSONELE EĞİTİM VERİRKEN ÇOK FAYDASI OLACAK..AYRICA HAYIRLI OLSUN ŞİRKETİNİZ .BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM

    ZEYNEP AKÇAL

    • Teşekkür ederim Zeynep Hanım. Faydalı olabildiysem ne mutlu bana🙂 Personel eğitimi için bilgiye ve dokümana ihtiyaç duyarsanız elimde bol miktarda mevcut, zira yıllarca personel eğitimi verdim farklı firmalarda. Destek olmak isterim. İyi dilekleriniz için de teşekkür ederim.

  2. Merhaba,
    Paylaşımlarınız için çok teşekkür ederim. çok iyi bir zamanda çıktı karşıma. Tam aradığım şeyler..

  3. Bu videoları buraya koyup, halka sunmak müthiş bir düşünce. Bir gıda mühendisi olarak sizi canı gönülden tebrik ediyorum. Sizin gibi duyarlı insanların varlığının artması temennimle.Teşekkürler…

  4. Fırat Bey Merhaba,
    Öncelikle böylesi yararlı bir dökümanı bizlerle paylaştığınız için önce size ve sonrasında gruba ilettiği için Muharrem bey’e teşekkürlerimi iletmek isterim. Bizde fakültemiz lisans ve lisanüstü eğitimlerinde, topluma yönelik hazırladığımız eğitim seminerlerinde zaman zaman bu konuların altını çiziyoruz. Gönderdiğiniz bu dökümanı, eğitim faaliyetlerimizde ve toplumu biliçlendirme yönündeki faaliyetlerimize destek verecek bir döküman olarak kullanacağımızı bilgilerinize sunarım.
    Yrd. Doç. Dr. Gülgün Şengör
    İ.Ü Su Ürünleri Fakültesi
    İşleme Teknolojisi Anabilim Dalı Öğretim Üyesi

    • Merhaba Gülgün Hanım,
      faydalı olabildiysem ne mutlu bana. bu sayfayı açmaktaki amacım yaptığım çalışmalardan daha fazla kişinin faydalanması idi. Muharrem bey de size ulaşarak bu amacıma biraz daha yaklaştırdı beni, kendisine de bir mail ile teşekkür edeceğim. Sayfayı etkin olarak kullanmaya başlayalı daha 1 ay olmasına rağmen güzel yorumlar aldım. Zaman içinde daha da güzel birşeyler yapmak istiyorum. Yardımcı olabileceğim konular olursa bana ulaşabilirsiniz. Tekrar teşekkür ederim.

Bir Cevap Yazın

