ISO 9001 & 22000 Gözetim Denetim Rehberi


Bilindiği üzere ISO standartları 3 yıllık olarak belgelendirilmektedir. İlk yapılan denetim sistem denetimi olup tüm dokümantasyon, kayıt ve uygulamalar değerlendirilmekte ve raporlanmaktadır. 2. ve 3. denetimler gözetim denetimi olmaktadır. Gözetim denetimlerinde sistemin kayıtlarının ve uygulamalarının etkin olarak devam edip etmediği değerlendirilmektedir. ISO 9001 ve ISO 22000 sistemlerinin gözetim denetimlerinde değerlendirmeye alınan hususları bir mantık haritası ile listeledim ve aşağıdaki linkte sizler ile paylaşıyorum:

4 thoughts on “ISO 9001 & 22000 Gözetim Denetim Rehberi

Bir Cevap Yazın

