Personel Eğitimi 1: Mikrobiyoloji Sunumu


GörselPersonel eğitiminde kullanılacak materyalleri paylaşmaya karar verdim. Bunun nedeni kendi firmalarında bu çalışmaları yapmaktan sorumlu arkadaşların yeterli materyal bulamaması. Bundan sonra elimdeki sunumları adım adım buradan yayınlıycam. Aslında bu sunumların en yenisi 5 yıl kadar önce hazırlandı ve ben sunumlarımda yeni formatlar kullanmaya başladım. Fakat ihtiyacı olan arkadaşlar için yeterli altyapıyı sağlayacaktır.

Sunumların bir kısmında notlarda mevcut. Amacım hangi slaytta nelerden bahsedileceğini açıklamaktı. Bazılarında ise yok orada da siz karar vereceksiniz🙂

Umarım faydasını görenler olur. Bunun dışında eğitimler ile ilgili soracaklarınız olursa iletişim başlığındaki bilgiler yardımıyla bana ulaşabilirsiniz. Yayınladığım dokümanları kullanan arkadaşlardan tek ricam, emek hakkına saygı çerçevesinde kaynak olarak benden bahsetme inceliğini göstermeleridir.

Mikroorganizmalar Sunum

Mikroorganizmalar Notları

2 thoughts on “Personel Eğitimi 1: Mikrobiyoloji Sunumu

  1. Geri bildirim: Personel Eğitimi 5: İSG Eğitimi | Fırat ÖZEL - Pars Eğitim & Danışmanlık

  2. Geri bildirim: Personel Eğitimi 6: Gıda Üretiminde Tehlikeler | Fırat ÖZEL - Pars Eğitim & Danışmanlık

Bir Cevap Yazın

