Türkçe Yönetim Kitapları


Kapak2012 yılında İstanbul Sanayi Odasının yayınladığı klavuzları bir yazımda paylaşmıştım.

Bildiğiniz üzere bu tip konularda Türkçe olarak yayınlanan güzel kaynaklara ulaşmak zor oluyor. Bazı incelemeler yaparken 2012 yılında serinin son kitabının da yayınlandığını farkettim ve sizlerle paylaşmak istedim.  Daha önce yaptığım paylaşıma ek olarak bu kitabı da yani Teknoloji Yönetimi Klavuzunu da listeye ekleyerek aşağıda faydanıza sunuyorum.

  1. Kobi Yönetim Yaklaşımı
  2. Endüstriyel Yaklaşım
  3. Ürün Geliştirme
  4. Yeni İş Geliştirme
  5. Fikri Haklar
  6. Devlet Destekleri
  7. Sanayide Özdeğerlendirme
  8. AB Çerçeve Programları
  9. Proje Yönetimi
  10. Yenilikçilik Arge Destekleri
  11. Kaizen
  12. Markalaşma
  13. Toplam Verimli Yönetim
  14. Altı Sigma
  15. Yeni Ürün Fizibilitesi
  16. İnovasyon Yönetimi
  17. 5S Kılavuzu
  18. Stratejik Yönetim
  19. İnsan Kaynakları Yönetimi
  20. Teknoloji Yönetimi

2 thoughts on “Türkçe Yönetim Kitapları

    • Merhaba Rahmi Bey, doğrudan linklerinden indirebilirsiniz. Her kitabın linki kendi üzerindedir. İndirmede bir sorun ile karşılaşırsanız lütfen tekrar yazın. Teşekkür ederim. Selamlar.

Bir Cevap Yazın

