Minikler El Yıkama Eğitim Sunumu


company-csrZaman zaman ilkokul veya anaokullarında  el yıkama eğitimi  veriyorum. Sosyal sorumluluk kapsamında yaptığım bu çalışmalar benim için hem eğlenceli oluyor hem de birilerine faydalı olduğum hissini veriyor. Bu eğitimlerde kullandığım basit sunumu sayfamda da paylaşmak istedim. Siz de çevrenizde bu şekilde çalışmalar yapabilirsiniz diye düşünüyorum. Bana da önerileri olanlar lütfen Hedeflerim sayfamı ziyaret edip hedeflerimi incelesin ve bana bu yönde destek olsun. Eğitim sunumu linki aşağıda:

EL YIKAMA Sunumu

Saruhanlı’da yaptığım eğitim ile ilgili haber ise şu şekilde:

http://www.saruhanli.gen.tr/haber-8175-minikler_el_yikamayi_ogrendi.html

2 thoughts on “Minikler El Yıkama Eğitim Sunumu

Bir Cevap Yazın

