ISO 19011 – İç Denetim Eğitim Sunumu


Introspective Man Covering His TracksYakın zamanda işlerin yoğunluğu ve kafamın yorgunluğu nedeniyle blogda fazla paylaşım yapamıyorum. Ama geri dönüşler doğrultusunda sayfamdaki paylaşımlarıma yön vermeye çalışıyorum. Eğitimlerim ile ilgili sunumların paylaşımından birçok arkadaş memnun kalmış ki olumlu geri dönüşler aldım. Umarım faydalı oluyordur.

ISO 19011:2011 versiyonunda yeni adı ile yönetim sistemlerinin denetlenmesi ile ilgili standarda dayalı olarak geliştirdiğim ve eğitimlerinde bol bol uygulama yaptırma fırsatım olan iç denetçi eğitiminin sunumu aşağıdadır.

Bu eğitimi almış ve denetleyeceği ile ilgili eğitimi / bilgisi olan kişinin iç denetim yapmaya yetkisi oluyor. Yönetim sistemlerinde zaman zaman firmalarda iç denetim yaparak ciddi bir ön hazırlık yapılmasına yardımcı olmaya çalışıyorum. Zaman zaman zorlayıcı bir süreç olabiliyor. Eğitimlerde özellikle işleyiş ve önemli noktalar konusunda ipucu vermeye çalışıyorum. Katılma şansınız olursa eğitimlere de beklerim. Maddi imkanı olmayan arkadaşları da Elginkan Vakfı’ndaki eğitimlerime beklerim.

 

Bir Cevap Yazın

