İç Denetçi Eğitimi 02 Mayıs 2015 İzmir


Performance ReviewZaman zaman eğitimlerim hakkında duyuru yapıyorum ve bu nedenle ayrı bir sayfa oluşturmuştum, fakat ekleme ve güncellemelerde bilgi maili gelmediğinden bazı arkadaşlardan istek geldi. Bu nedenle de eğitimlerim oldukça ayrı bir yazı olarak duyurma kararı aldım. Umarım rahatsız edici bir durum olarak algılanmaz.

İç denetçi eğitimi 02 Mayıs Cumartesi günü İzmir‘de gerçekleşecek. Eğitimde standart olarak ISO 19011‘i baz aldım fakat hedefim standartlar konusunda elinde hiçbir doküman olmayan bir kişinin tam anlamıyla sıfırdan sistem kurabilmesi için gerekli bilgileri sunmak, örnek dokümanları beraber oluşturmak. Yapılacak uygulamalarla süreç adımları ve dokümanları tanımlanacak. Kısaca maddeler şu şekilde:

İç denetim prosedürünü hazırlamak,

İç denetim soru listesini hazırlamak,

Denetim sonucunu BRC, IFS ve ISO standartlarına uygun olarak raporlamak,

Uygunsuzlukları raporlamak,

Düzeltici faaliyetleri oluşturmak ve takip etmek.

Katılmak isteyenler benimle mail veya diğer tüm iletişim yolları ile bağlantıya geçebilir. Bu arada eğitim 1 tam gün sürecek ve sonunda sınav yapıcam her zamanki gibi. Diğer detaylar veya sorularınız için bekliyorum.

Bir Cevap Yazın

