2015 / 16 Eğitim Programı Başlıyor


Ege 20168 yıldır sürdürdüğüm Ege Gıda Mühendisliği Eğitim Programı içeriği netleşti. Yeni programa yeni bir standartla ISO 9001:2015 ile başlıyorum. Ardından gıda sektöründe görev alan veya almayı planlayan tüm katılımcılara yönelik ihtiyaca göre bir program planladım. Burada tanımlanan eğitimlerin yanından farklı konu başlıklarında sunumlar da yapacağım. Amacım gıda tesislerinde ihtiyaç duyulabilecek tüm sistem bilgilerini aktarmaya çalışmak. Tabiiki tecrübelerim ve öngörülerimi de paylaşacağım. İlgilenenler iletişime geçebilir.

İlk eğitim 24 Ekim Cumartesi günü yani bu hafta…

Bir Cevap Yazın

